ໃນຍຸກທີ່ການຊື້-ຂາຍສິນຄ້າອອນລາຍແຂ່ງກັນຢ່າງດຸເດືອດ ທາງ YouTube ກໍບໍ່ລໍຊ້າ ເພີ່ມຟີເຈີໃໝ່ຢ່າງ "Product Drops" ໃຫ້ຜູ້ຊົມ Live ສົດຊື້ສິນຄ້າໄດ້ທັນທີ ເຊິ່ງທາງແບຣນສາມາດອັບເດດລິ້ງ ຂໍ້ມູນສິນຄ້າເພື່ອສະແດງຜົນຂະນະ Live ສົດ ດຶງດູດຜູ້ໃຊ້ໃຫ້ກົດຊື້ສິນຄ້າໄດ້ທັນທີ
ໂດຍແບຣນສິນຄ້າຕ່າງໆ ທີ່ຕ້ອງການຖ່າຍທອດສົດຜ່ານຊ່ອງທາງ
YouTube ຫາກຕ້ອງການໃຫ້ຜູ້ຊົມກົດຊື້ສິນຄ້າໃນວິດີໂອ
ສາມາດອັບໂຫຼດລາຍລະອຽດສິນຄ້າຜ່ານ YouTube
Studio ກ່ອນທຳການຖ່າຍທອດສົດ ເຊິ່ງເປັນຟີເຈີເພີ່ມຄວາມໜ້າສົນໃຈຂະນະ Live ສົດໄດ້ດີຫລາຍໆ
ນອກຈາກນີ້ ການໃຊ້ງານຟີເຈີ Product Drops ຍັງເຊື່ອມຕໍ່ຊ່ອງວິດີໂອເຂົ້າກັບ
Google Merchant Center ໄດ້ດ້ວຍ ເຮັດໃຫ້ການຈັດການຣ້ານຄ້າອອນໄລເປັນໄປຢ່າງງ່າຍຂຶ້ນ
ຫລືຖ້າໃຜຕ້ອງການເປີດຕົວແລະວາງຈຳໜ່າຍສິນຄ້າເທື່ອແລກຜ່ານ YouTube ກໍສາມາດອັບໂຫຼດຂໍ້ມູນສິນຄ້າພ້ອມຕັ້ງຄ່າມື້ແລະເວລາລ່ວງໜ້າໄດ້ດ້ວຍ
ແຖມມີແຖບເວລານັບຖອຍຫຼັງເພື່ອເພີ່ມຄວາມຕື່ນເຕັ້ນໃນການ Live ສົດ ເປີດຕົວສິນຄ້າອີກຕ່າງຫາກ
ຢ່າງໃດກໍຕາມ Product
Drops ກັບກາຍເປັນຟີເຈີທີ່ບໍ່ໂດນໃຈຜູ້ໃຊ້ບາງສ່ວນເທົ່າໃດ ເພາະທັງແພລດຟອມ
Instagram, Facebook ແລະ TikTok ຕ່າງກໍປັບອັນກໍລິດທຶມຈົນຫລຸດຄວາມຕ້ອງການຂອງຜູ້ໃຊ້ໃນການຊ້ອບປິ້ງຜ່ານ
Live ສົດ ແຕ່ການ Live Shopping ນັ້ນທຳເງີນສະພັດເປັນຢ່າງຫລາຍໃນຈີນ
ດ້ວຍລາຍໄດ້ກວ່າ 4 ແສນລ້ານດອນລາສະຫະລັດໃນປີ 2022 ທີ່ຜ່ານມາ ເຊິ່ງທຽບເທົ່າກັບເກືອບເຄິ່ງໜຶ່ງຂອງການໃຊ້ຈ່າຍດ້ານອີຄອມເມິດທັງໝົດໃນສະຫະລັດອາເມຣິກາເມື່ອປີທີ່ແລ້ວ
ທີ່ມາ:
- https://www.socialmediatoday.com/news/youtube-looks-to-improve-live-shopping-with-scheduled-product-drops/648347/
- https://news.thaiware.com/20860.html
No comments:
Post a Comment