ຂ່າວກ່ຽວກັບບໍລິສັດ Kaiwa Technology ຂອງຈີນທີ່ວາງແຜນຈະສ້າງ "ຫຸ່ນຍົນຕັ້ງຄັນ" ທີ່ສາມາດໃຫ້ກຳເນີດໄດ້ ໄດ້ກາຍເປັນກະແສໄວໃນອອນລາຍຢ່າງວ່ອງໄວ. ເລື່ອງນີ້ໄດ້ເຮັດໃຫ້ເກີດຄຳຖາມວ່າ: ຂ່າວດັ່ງກ່າວແມ່ນຄວາມກ້າວໜ້າທາງວິທະຍາສາດທີ່ແທ້ຈິງ ຫຼື ເປັນພຽງການກ່າວອ້າງທີ່ໄຮ້ມູນຄວາມຈິງ? ບົດຄວາມວິເຄາະນີ້ຈະມາຫາຄຳຕອບໃຫ້.
ຕົ້ນຕໍຂອງຂ່າວ ແລະ ຫຼັກຖານທີ່ສະໜັບສະໜູນ
ເບື້ອງຕົ້ນ, ເວັບໄຊ Robotics & Automation News ໄດ້ລາຍງານວ່າບໍລິສັດ Kaiwa Technology, ນຳພາໂດຍ ດຣ. Zhang Qifeng, ກຳລັງພັດທະນາຫຸ່ນຍົນທີ່ຈະມີ "ມົດລູກທຽມ" ຢູ່ພາຍໃນ ເພື່ອຮອງຮັບການຕັ້ງຄັນຄົບ 9 ເດືອນແລະໃຫ້ກຳເນີດໄດ້. ຄວາມຫວັງຂອງບໍລິສັດແມ່ນການເປີດຕົວຕົ້ນແບບໃນປີ 2026, ໂດຍມີເປົ້າໝາຍເພື່ອຊ່ວຍເຫຼືອຄູ່ຮັກທີ່ມີບັນຫາມີລູກຍາກ.
ສິ່ງທີ່ເຮັດໃຫ້ຂ່າວນີ້ມີມູນຄວາມຈິງຄືການຢັ້ງຢືນຈາກຫຼາຍສື່ຂ່າວທີ່ມີຊື່ສຽງທົ່ວໂລກ. The Times of India, The Economic Times, New York Post, The Indian Express, ແລະ Interesting Engineering ຕ່າງກໍໄດ້ລາຍງານເລື່ອງນີ້. ພວກເຂົາອ້າງອີງຈາກຄຳເວົ້າຂອງ ດຣ. Zhang Qifeng ທີ່ງານ World Robot Conference 2025. ນີ້ສະແດງໃຫ້ເຫັນວ່າແຜນການດັ່ງກ່າວບໍ່ໄດ້ເປັນພຽງຂ່າວລືໃນສື່ສັງຄົມອອນລາຍເທົ່ານັ້ນ, ແຕ່ມີການປະກາດຢ່າງເປັນທາງການຢູ່ທີ່ເຫດການສຳຄັນ.
ສະຫຼຸບຫຍໍ້ຈາກແຕ່ລະສຳນັກຂ່າວ
- Times of India: ລາຍງານວ່າ ດຣ. Zhang Qifeng ໄດ້ເປີດເຜີຍແຜນການສ້າງລະບົບຕັ້ງຄັນໃນຫຸ່ນຍົນທີ່ມີ "ມົດລູກທຽມ" ຢູ່ທີ່ງານ World Robot Conference 2025.
- The Economic Times: ລະບຸວ່າຫຸ່ນຍົນນີ້ອອກແບບມາເພື່ອຮອງຮັບການຕັ້ງຄັນແບບ "ນອກຮ່າງກາຍຜູ້ຍິງ" ໂດຍມີການຄາດຄະເນລາຄາຕົ້ນແບບບໍ່ເກີນ 100,000 ຢວນ, ແລະມີການພັດທະນານະໂຍບາຍດ້ານກົດໝາຍໄປພ້ອມກັນ.
- New York Post: ເສີມຂໍ້ມູນວ່າຫຸ່ນຍົນຈະໃຊ້ລະບົບ "ສາຍໂພສະນາການ" ເພື່ອສົ່ງສານອາຫານໃຫ້ແກ່ທາລົກ, ແລະຄາດວ່າຕົ້ນແບບຈະມີລາຄາປະມານ $14,000.
- Indian Express: ເພີ່ມຂໍ້ມູນວ່າຕົ້ນແບບອາດຈະມີລາຄາຂາຍປະມານ £10,000, ໂດຍມີພື້ນຖານທາງເທັກໂນໂລຢີທີ່ກ້າວໜ້າ ແຕ່ຂະບວນການປະສົມພັນຍັງບໍ່ຊັດເຈນ.
- Interesting Engineering: ລາຍງານວ່າເປົ້າໝາຍເປີດຕົວແມ່ນປີ 2026 ໃນລາຄາຕໍ່າກວ່າ $13,900, ພ້ອມທັງມີການເຄື່ອນໄຫວດ້ານຈັນຍາບັນແລະກົດໝາຍ.
ຄວາມແຕກຕ່າງລະຫວ່າງ "ແຜນການ" ແລະ "ຄວາມສຳເລັດ"
ເຖິງແມ່ນວ່າຂ່າວຈະມີມູນຄວາມຈິງ, ແຕ່ມັນຍັງມີຈຸດສຳຄັນທີ່ຕ້ອງພິຈາລະນາ. ປະຈຸບັນ, ຍັງບໍ່ມີຂໍ້ມູນໃດທີ່ຢັ້ງຢືນວ່າການທົດລອງກັບມະນຸດໄດ້ສຳເລັດແລ້ວ ຫຼື ມີການທົດລອງໃດໆເກີດຂຶ້ນຈິງ. ລາຍງານສ່ວນໃຫຍ່ຍັງຢູ່ໃນຂັ້ນຕອນ "ແຜນການ" ແລະ "ການພັດທະນາຕົ້ນແບບ" ເທົ່ານັ້ນ. ດັ່ງນັ້ນ, ເຖິງແມ່ນວ່າ Kaiwa Technology ຈະໄດ້ປະກາດແນວຄວາມຄິດນີ້ແທ້, ແຕ່ມັນຍັງບໍ່ໄດ້ໝາຍຄວາມວ່າຜະລິດຕະພັນດັ່ງກ່າວພ້ອມທີ່ຈະນຳໃຊ້ ຫຼືວ່າຈະສຳເລັດຜົນຕາມທີ່ຕັ້ງເປົ້າໄວ້.
ຂໍ້ກັງວົນຫຼັກທີ່ຕ້ອງພິຈາລະນາ
ເລື່ອງນີ້ໄດ້ກໍ່ໃຫ້ເກີດການຖົກຖຽງຢ່າງຮຸນແຮງດ້ານຈັນຍາບັນ, ເຊິ່ງເປັນສິ່ງທີ່ຍັງຄົງເປັນອຸປະສັກໃຫຍ່ຕໍ່ໄປ. ກົດໝາຍຈີນໃນປະຈຸບັນກຳນົດຂອບເຂດການທົດລອງກັບຕົວອ່ອນໃນສະພາບແວດລ້ອມທຽມບໍ່ເກີນ 14 ວັນ ແລະຫ້າມການຮັບຈ້າງຕັ້ງຄັນຢ່າງຊັດເຈນ. ນອກຈາກນີ້, ຍັງມີຂໍ້ຈຳກັດດ້ານເທັກໂນໂລຢີທີ່ສຳຄັນ. ການທົດລອງ "biobag" ໃນສັດເຊັ່ນ: ລູກແກະ ໄດ້ສຳເລັດຜົນ, ແຕ່ການນຳໃຊ້ເທັກໂນໂລຢີແບບນີ້ກັບມະນຸດຢ່າງເຕັມທີ່ໃນການຕັ້ງຄັນຄົບກຳນົດຍັງເປັນເລື່ອງທີ່ຍາກ. ສຸດທ້າຍ, ຜູ້ຊ່ຽວຊານໄດ້ເຕືອນວ່າການເຮັດໃຫ້ການຕັ້ງຄັນເປັນພຽງເລື່ອງ "ທາງເທັກນິກ" ອາດຈະຫຼຸດທອນຄຸນຄ່າທາງອາລົມແລະມະນຸດສະທຳຂອງການໃຫ້ກຳເນີດ.
ບົດສະຫຼຸບ
ໂດຍສະຫຼຸບ, ຂ່າວເລື່ອງຫຸ່ນຍົນຕັ້ງຄັນຂອງບໍລິສັດ Kaiwa Technology ເປັນເລື່ອງຈິງໃນແງ່ຂອງການປະກາດແຜນການພັດທະນາຢ່າງເປັນທາງການ, ແຕ່ ບໍ່ແມ່ນໂຄງການທີ່ສຳເລັດ ຫຼື ໄດ້ທົດລອງກັບມະນຸດແລ້ວ. ປະຈຸບັນ, ໂຄງການຍັງຢູ່ໃນຂັ້ນຕອນການພັດທະນາ "ແຜນ" ແລະ "ຕົ້ນແບບ" ເທົ່ານັ້ນ. ການນໍາໃຊ້ຕົວຈິງຍັງຕ້ອງລໍຖ້າໃຫ້ມີການແກ້ໄຂບັນຫາທາງກົດໝາຍ ແລະ ຈັນຍາບັນທີ່ສັບສົນໃນປະເທດຈີນ.
No comments:
Post a Comment