ກ່ອນໜ້ານີ້ມີຂ່າວລືແຜ່ສະພັດຢ່າງໜັກວ່າ Perplexity ເຄື່ອງມືຊອກຫາທີ່ຂັບເຄື່ອນດ້ວຍ AI ໄດ້ວາງແຜນທີ່ຈະຊື້ Google Chrome. ໃນຕອນນັ້ນ, ຂ່າວລືນີ້ຖືກຖືວ່າບໍ່ມີມູນຄວາມຈິງ ແລະຖືກປະຕິເສດຈາກຫຼາຍແຫຼ່ງຂ່າວ, ໂດຍອ້າງອີງວ່າເປັນພຽງບົດຄວາມຈາກບໍລິສັດການຕະຫຼາດທີ່ຖືກລຶບໄປແລ້ວ.
ແຕ່ລ່າສຸດ, ສຳນັກຂ່າວ The Wall Street Journal ໄດ້ເປີດເຜີຍຂໍ້ມູນໃໝ່ທີ່ພິກຜັນເລື່ອງລາວທັງໝົດ. ທ່ານ Aravind Srinivas ຊີອີໂອຂອງ Perplexity ໄດ້ອອກມາຢືນຢັນເອງວ່າ ບໍລິສັດຂອງຕົນໄດ້ເຄີຍຍື່ນຂໍ້ສະເໜີຢ່າງເປັນທາງການໃຫ້ Google ເພື່ອຂໍຊື້ເວັບບຣາວເຊີ Chrome ແທ້. ການຢືນຢັນນີ້ໄດ້ເຮັດໃຫ້ເລື່ອງລາວທີ່ເຄີຍຖືກເຊື່ອວ່າເປັນພຽງຂ່າວລື ກາຍເປັນເຫດການທີ່ເກີດຂຶ້ນຈິງ.
ລາຍລະອຽດຂອງຂໍ້ສະເໜີທີ່ຖືກເປີດເຜີຍ
ເຖິງແມ່ນວ່າລາຍລະອຽດທັງໝົດຈະບໍ່ຖືກເປີດເຜີຍ, ແຕ່ຂໍ້ມູນຫຼັກທີ່ The Wall Street Journal ໄດ້ມາແມ່ນ:
- ມູນຄ່າ: ຂໍ້ສະເໜີດັ່ງກ່າວມີມູນຄ່າສູງເຖິງ ຫຼາຍໝື່ນລ້ານໂດລາສະຫະລັດ ($34.5 billion), ເຊິ່ງເປັນການປະສົມປະສານລະຫວ່າງເງິນສົດ ແລະ ຫຸ້ນຂອງ Perplexity.
- ເປົ້າໝາຍ: Perplexity ຕ້ອງການໃຊ້ Chrome ເປັນເຄື່ອງມືຫຼັກເພື່ອລວມເທັກໂນໂລຍີ AI ຂອງພວກເຂົາເຂົ້າໄປໃນບຣາວເຊີໂດຍກົງ, ເພື່ອສ້າງເວທີຄົ້ນຫາໃໝ່ທີ່ສາມາດແຂ່ງຂັນກັບ Google Search ໄດ້ຢ່າງມີປະສິດທິພາບ.
- ຜົນລັບ: Google ໄດ້ ປະຕິເສດຂໍ້ສະເໜີນີ້ທັນທີ ໂດຍບໍ່ມີການເຈລະຈາເພີ່ມຕື່ມ.
ຄວາມໝາຍຂອງເຫດການນີ້ຕໍ່ວົງການເທັກໂນໂລຍີ
ເຖິງວ່າການຊື້ຂາຍຈະບໍ່ສຳເລັດ, ແຕ່ເຫດການນີ້ກໍມີຄວາມໝາຍຢ່າງຍິ່ງ:
- ຄວາມທະເຍີທະຍານຂອງ Perplexity: ສະແດງໃຫ້ເຫັນເຖິງຄວາມກ້າຫານ ແລະວິໄສທັດຂອງ Perplexity ໃນການທ້າທາຍບໍລິສັດຍັກໃຫຍ່ທີ່ຄອບງຳຕະຫຼາດມາຢ່າງຍາວນານ. ພວກເຂົາເຫັນວ່າການມີເວທີເປັນຂອງຕົນເອງຄືຍຸດທະສາດທີ່ສຳຄັນທີ່ສຸດໃນຍຸກແຫ່ງການແຂ່ງຂັນ AI.
- ຄວາມສຳຄັນຂອງເວັບບຣາວເຊີ: ເຫດການນີ້ຢືນຢັນວ່າເວັບບຣາວເຊີຍັງຄົງເປັນຫົວໃຈສຳຄັນຂອງການໃຊ້ງານອິນເຕີເນັດ ແລະເປັນຊ່ອງທາງສຳຄັນໃນການເຂົ້າເຖິງຜູ້ໃຊ້. ການມີເວັບບຣາວເຊີເປັນຂອງຕົນເອງແມ່ນອຳນາດທີ່ສຳຄັນໃນໂລກເທັກໂນໂລຍີ.
ເຫດການນີ້ເປັນຕົວຢ່າງທີ່ດີຂອງການແຂ່ງຂັນທີ່ດຸເດືອດ ແລະການປ່ຽນແປງທີ່ອາດຈະເກີດຂຶ້ນໃນວົງການເທັກໂນໂລຍີ, ເມື່ອບໍລິສັດເລີ່ມຕົ້ນ AI ກ້າທີ່ຈະທ້າທາຍຜູ້ຫຼິ້ນເກົ່າດ້ວຍຍຸດທະສາດທີ່ແຕກຕ່າງ.
No comments:
Post a Comment