ເປີດເຜີຍ! Perplexity ຍື່ນຂໍ້ສະເໜີຊື້ Google Chrome ມູນຄ່າ "ຫຼາຍໝື່ນລ້ານໂດລາ"

Post Top Ad

Post Top Ad

Wednesday, August 13, 2025

ເປີດເຜີຍ! Perplexity ຍື່ນຂໍ້ສະເໜີຊື້ Google Chrome ມູນຄ່າ "ຫຼາຍໝື່ນລ້ານໂດລາ"

ເປີດເຜີຍ! Perplexity ຍື່ນຂໍ້ສະເໜີຊື້ Google Chrome ມູນຄ່າ "ຫຼາຍໝື່ນລ້ານໂດລາ"

ກ່ອນໜ້ານີ້ມີຂ່າວລືແຜ່ສະພັດຢ່າງໜັກວ່າ Perplexity ເຄື່ອງມືຊອກຫາທີ່ຂັບເຄື່ອນດ້ວຍ AI ໄດ້ວາງແຜນທີ່ຈະຊື້ Google Chrome. ໃນຕອນນັ້ນ, ຂ່າວລືນີ້ຖືກຖືວ່າບໍ່ມີມູນຄວາມຈິງ ແລະຖືກປະຕິເສດຈາກຫຼາຍແຫຼ່ງຂ່າວ, ໂດຍອ້າງອີງວ່າເປັນພຽງບົດຄວາມຈາກບໍລິສັດການຕະຫຼາດທີ່ຖືກລຶບໄປແລ້ວ.

ແຕ່ລ່າສຸດ, ສຳນັກຂ່າວ The Wall Street Journal ໄດ້ເປີດເຜີຍຂໍ້ມູນໃໝ່ທີ່ພິກຜັນເລື່ອງລາວທັງໝົດ. ທ່ານ Aravind Srinivas ຊີອີໂອຂອງ Perplexity ໄດ້ອອກມາຢືນຢັນເອງວ່າ ບໍລິສັດຂອງຕົນໄດ້ເຄີຍຍື່ນຂໍ້ສະເໜີຢ່າງເປັນທາງການໃຫ້ Google ເພື່ອຂໍຊື້ເວັບບຣາວເຊີ Chrome ແທ້. ການຢືນຢັນນີ້ໄດ້ເຮັດໃຫ້ເລື່ອງລາວທີ່ເຄີຍຖືກເຊື່ອວ່າເປັນພຽງຂ່າວລື ກາຍເປັນເຫດການທີ່ເກີດຂຶ້ນຈິງ.

ລາຍລະອຽດຂອງຂໍ້ສະເໜີທີ່ຖືກເປີດເຜີຍ

ເຖິງແມ່ນວ່າລາຍລະອຽດທັງໝົດຈະບໍ່ຖືກເປີດເຜີຍ, ແຕ່ຂໍ້ມູນຫຼັກທີ່ The Wall Street Journal ໄດ້ມາແມ່ນ:

  • ມູນຄ່າ: ຂໍ້ສະເໜີດັ່ງກ່າວມີມູນຄ່າສູງເຖິງ ຫຼາຍໝື່ນລ້ານໂດລາສະຫະລັດ ($34.5 billion), ເຊິ່ງເປັນການປະສົມປະສານລະຫວ່າງເງິນສົດ ແລະ ຫຸ້ນຂອງ Perplexity.
  • ເປົ້າໝາຍ: Perplexity ຕ້ອງການໃຊ້ Chrome ເປັນເຄື່ອງມືຫຼັກເພື່ອລວມເທັກໂນໂລຍີ AI ຂອງພວກເຂົາເຂົ້າໄປໃນບຣາວເຊີໂດຍກົງ, ເພື່ອສ້າງເວທີຄົ້ນຫາໃໝ່ທີ່ສາມາດແຂ່ງຂັນກັບ Google Search ໄດ້ຢ່າງມີປະສິດທິພາບ.
  • ຜົນລັບ: Google ໄດ້ ປະຕິເສດຂໍ້ສະເໜີນີ້ທັນທີ ໂດຍບໍ່ມີການເຈລະຈາເພີ່ມຕື່ມ.


ຄວາມໝາຍຂອງເຫດການນີ້ຕໍ່ວົງການເທັກໂນໂລຍີ

ເຖິງວ່າການຊື້ຂາຍຈະບໍ່ສຳເລັດ, ແຕ່ເຫດການນີ້ກໍມີຄວາມໝາຍຢ່າງຍິ່ງ:

  • ຄວາມທະເຍີທະຍານຂອງ Perplexity: ສະແດງໃຫ້ເຫັນເຖິງຄວາມກ້າຫານ ແລະວິໄສທັດຂອງ Perplexity ໃນການທ້າທາຍບໍລິສັດຍັກໃຫຍ່ທີ່ຄອບງຳຕະຫຼາດມາຢ່າງຍາວນານ. ພວກເຂົາເຫັນວ່າການມີເວທີເປັນຂອງຕົນເອງຄືຍຸດທະສາດທີ່ສຳຄັນທີ່ສຸດໃນຍຸກແຫ່ງການແຂ່ງຂັນ AI.
  • ຄວາມສຳຄັນຂອງເວັບບຣາວເຊີ: ເຫດການນີ້ຢືນຢັນວ່າເວັບບຣາວເຊີຍັງຄົງເປັນຫົວໃຈສຳຄັນຂອງການໃຊ້ງານອິນເຕີເນັດ ແລະເປັນຊ່ອງທາງສຳຄັນໃນການເຂົ້າເຖິງຜູ້ໃຊ້. ການມີເວັບບຣາວເຊີເປັນຂອງຕົນເອງແມ່ນອຳນາດທີ່ສຳຄັນໃນໂລກເທັກໂນໂລຍີ.

ເຫດການນີ້ເປັນຕົວຢ່າງທີ່ດີຂອງການແຂ່ງຂັນທີ່ດຸເດືອດ ແລະການປ່ຽນແປງທີ່ອາດຈະເກີດຂຶ້ນໃນວົງການເທັກໂນໂລຍີ, ເມື່ອບໍລິສັດເລີ່ມຕົ້ນ AI ກ້າທີ່ຈະທ້າທາຍຜູ້ຫຼິ້ນເກົ່າດ້ວຍຍຸດທະສາດທີ່ແຕກຕ່າງ.

No comments:

Post a Comment

Post Top Ad